SEO Uzmanı Nedir?
Bir arama motoru optimizasyonu (SEO) uzmanı, bir şirketin
daha fazla potansiyel müşteriye ulaşabilmesi için web varlığını geliştirmesine
yardımcı olabilecek bir iş danışmanıdır. SEO uzmanı, şirketin mevcut varlığını
değerlendirecek ve çeşitli arama motorlarında nelere dikkat edildiğini özel
olarak değerlendirecektir. Bu bilgi, uzmanların şirket sitelerinin arama motoru
sıralamalarında daha üst sıralarda yer alması ve bu konumları saklaması faizsiz kredi veren bankalariçin
tavsiyelerde bulunmasına yardımcı olacaktır. Bazı danışmanlar, bir işletmenin
eleştirel incelemeleri gibi negatif arama motoru sonuçlarının ele alınmasında
da yardımcı olur.
Bir SEO uzmanı olarak çalışmak için gereken nitelikler,
kişinin yapmak istediği iş türüne bağlıdır. Birçoğu bir internet şirketi için
çalışırken, kendi kendini eğitiyor ya da beceriler kazanıyor. Bazıları, halkla
ilişkiler , sosyal medya ve ilgili konulara odaklanarak bilgi işlem ve iş
sınıflarını ele alır. Bir SEO uzmanı, bir arama şirketi ile geçmiş istihdam
geçmişine sahip olabilir ve aynı zamanda bir web geliştiricisi olarak
çalışabilir, müşteriler için site oluşturabilir ve bakımını yapabilir. Bazıları
bağımsız sertifikasyon peşinde.
Şirketler herhangi bir zamanda bir SEO uzmanı işe alabilir,
ancak bunu yapmak için iyi bir zaman, yeni bir web sitesi geliştirmeden veya
ilk web varlığını başlatmadan önce. SEO uzmanı, şirketin ne yaptığını ve hangi
görüntüyü yansıtmak istediğini tartışmak için şirket personeli ile buluşacak.
Arama motorlarına hitap etmek için şirketin web sayfalarının içeriğinin
işlenmesine yardımcı olabilir. Her bir motor biraz farklı bir algoritma
kullanır ve pek çoğunun anahtar kelime doldurma gibi uygulamalara karşı
önlemleri vardır. Burada, bir web sitesinde arama sonuçlarında zorlamak için
belirli bir anahtar kelimenin sayısız örneği bulunur.
Sitede yer alan içerik değiştikçe, SEO uzmanı ayrıca, siteyi
taze tutmak ve arama motorları için çekici olmak için eğitim personeli gibi
konularda da çalışabilir. Sitelerin, arama sitelerini yeniden endekslemelerini
ve sonuçlarını yenilemelerini teşvik etmek için düzenli olarak değişiklik
yapması gerekir. Kullanıcılar yeni içerik ekledikçe optimize edilmeli. SEO
uzmanı, arama motorlarını çekmek için alt etiketleme ve güçlü makale başlıkları
kredisiz
borç paragibi araçları kullanma konusunda
personele eğitim verebilir. Ayrıca, sitenin sorunlu alanlarını belirleyebilir
ve bunları düzeltmek için önerilerde bulunabilir.
Bu çalışmanın bir kısmı, diğer web sitelerinde sosyal medya
ve etkileşim yoluyla artan web varlığını da içerebilir. SEO uzmanı ayrıca
negatif arama sonuçlarını değerlendirebilir ve bunları ele almak için
yöntemleri tartışabilir. Bu, olumlu sonuçların bastırılmasının yanı sıra
sorunları çözmek için olumsuz yorumlarda bulunan kişilere ulaşmayı da
içerebilir. Kötü bir sonucu tamamen müşteri şikayeti ele alarak ve müşterinin
olumsuz yorumu kaldırması veya güncellemesi için cesaretlendirmek mümkün
olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder