Opt-In E-posta nedir?



İstenmeyen e - posta reklamlarının " spam'i " veya toplu olarak gönderilmesini önlemek için , bazı işletmeler e-posta hizmetlerini kullanmaya başladı. Bu tür bir hizmet, kullanıcının iş haber bültenleri, belirli hizmetler için kuponlar veya yeni ürünleri düşük faizli ihtiyaç kredisiveya satış olaylarını duyuran mesajlar gibi belirli konularla ilgili reklam ve bilgileri kabul etmeyi kabul ettiği anlamına gelir.
İsteğe bağlı e-posta, bir bağlantıyı tıklayarak, kayıt yaptırarak veya e-posta adresini onaylayarak hedeflemeyi gerektirir. Bazı reklamverenler, hiç kimsenin spam olduğunu iddia edemediğinden emin olmak için bir mesaj veya haber bülteni almak için en az iki ayrı eylem gerektiren bir çift katılımlı e-posta seçeneğini kullanmaktadır. Tüketiciler, bu tür postaları istedikleri zaman iptal etme konusunda her zaman ücretsizdir.
Açıkçası, e - posta ile yapılan e - posta reklamları , normal posta, kapıdan kapıya satış veya telefonla pazarlama yoluyla doğrudan pazarlamaya göre çok daha düşük maliyetlidir . Kağıt, baskı, zarflar ve postalar hızla eklenebilir. Kapıdan kapıya satışlar komisyon ödemek zorundadır. Telemarketing, tüketicilerin gittikçe daha fazla büyüdüğü ve bu tür çağrılar tarafından kapatıldığı için, çoğu zaman büyük sonuçlara yol açmayan yüksek mesafeli faturalarla sonuçlanır. Seçili e-posta reklam hizmetleri için bir ücret ödemenize rağmen, daha geleneksel seçeneklerin devam eden genel giderlerinden ve giderlerinden daha düşük bir maliyete sahip olacaktır.
Seçili e-postalar hızlı, basit ve ucuz reklamcılığın cevabı gibi görünmekle birlikte, mükemmel bir çözüm olmayabilir. KBB notu düşüklere kredi veren bankalarBazı işletmeler, sahiplerinin reklam almayı kabul etmediği halde, sadece e-posta adreslerinin koleksiyonlarını satan saygın şirketlerden daha az karşılaşmaktadır. E-posta adresleri birçok farklı çevrimiçi kaynaktan sıklıkla "toplanır" ve listeler sık ​​sık satın alınır, satılır ve satılır. E-posta adreslerinin nasıl elde edildiğini bilmek zor.
En saygın firmalar postaları sizin için tamamlamayı ve reklamlarınızı kendi listesinin üzerinden göndermeyi teklif eder. Derlemek için böyle bir çaba harcayan listeleri vermeleri olası değildir. Gerçekleştirilen e-postaya katılmayı gerçekten kabul eden kişiler bulmak kolay değil. Böyle bir listeyi derlemek çok fazla zaman ve enerji gerektirir, çünkü çoğu tüketici reklam kabul etmeyi kabul eder, bu nedenle bir hizmet ararken aklınızda bulundurmanız gereken bir şeydir.
Ayrıca, reklam ve spam ile ilgili federal yasalar olduğunu unutmayın. Bütün kuralları tam olarak yerine getirmezseniz, Federal Ticaret Komisyonu ile sorun yaşayabilirsiniz. E-posta reklamcılığının giriş ve çıkışlarını anladığınızdan, hatta e-postanızı bile seçtiğinden emin olun veya reklamlarınızı yürütmek için deneyimli, saygın bir şirket kiralayın.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kullanıcı Alanı Nedir?

ROTC nedir?

Makine Dinleme Nedir?