Opt-In E-posta nedir?
İstenmeyen e - posta reklamlarının " spam'i " veya
toplu olarak gönderilmesini önlemek için , bazı işletmeler e-posta hizmetlerini
kullanmaya başladı. Bu tür bir hizmet, kullanıcının iş haber bültenleri,
belirli hizmetler için kuponlar veya yeni ürünleri düşük faizli ihtiyaç kredisiveya
satış olaylarını duyuran mesajlar gibi belirli konularla ilgili reklam ve
bilgileri kabul etmeyi kabul ettiği anlamına gelir.
İsteğe bağlı e-posta, bir bağlantıyı tıklayarak, kayıt
yaptırarak veya e-posta adresini onaylayarak hedeflemeyi gerektirir. Bazı
reklamverenler, hiç kimsenin spam olduğunu iddia edemediğinden emin olmak için
bir mesaj veya haber bülteni almak için en az iki ayrı eylem gerektiren bir
çift katılımlı e-posta seçeneğini kullanmaktadır. Tüketiciler, bu tür postaları
istedikleri zaman iptal etme konusunda her zaman ücretsizdir.
Açıkçası, e - posta ile yapılan e - posta reklamları ,
normal posta, kapıdan kapıya satış veya telefonla pazarlama yoluyla doğrudan
pazarlamaya göre çok daha düşük maliyetlidir . Kağıt, baskı, zarflar ve postalar
hızla eklenebilir. Kapıdan kapıya satışlar komisyon ödemek zorundadır.
Telemarketing, tüketicilerin gittikçe daha fazla büyüdüğü ve bu tür çağrılar
tarafından kapatıldığı için, çoğu zaman büyük sonuçlara yol açmayan yüksek
mesafeli faturalarla sonuçlanır. Seçili e-posta reklam hizmetleri için bir
ücret ödemenize rağmen, daha geleneksel seçeneklerin devam eden genel
giderlerinden ve giderlerinden daha düşük bir maliyete sahip olacaktır.
Seçili e-postalar hızlı, basit ve ucuz reklamcılığın cevabı
gibi görünmekle birlikte, mükemmel bir çözüm olmayabilir. KBB notu düşüklere kredi veren bankalarBazı işletmeler, sahiplerinin reklam almayı kabul etmediği
halde, sadece e-posta adreslerinin koleksiyonlarını satan saygın şirketlerden
daha az karşılaşmaktadır. E-posta adresleri birçok farklı çevrimiçi kaynaktan
sıklıkla "toplanır" ve listeler sık sık satın alınır, satılır ve
satılır. E-posta adreslerinin nasıl elde edildiğini bilmek zor.
En saygın firmalar postaları sizin için tamamlamayı ve
reklamlarınızı kendi listesinin üzerinden göndermeyi teklif eder. Derlemek için
böyle bir çaba harcayan listeleri vermeleri olası değildir. Gerçekleştirilen
e-postaya katılmayı gerçekten kabul eden kişiler bulmak kolay değil. Böyle bir
listeyi derlemek çok fazla zaman ve enerji gerektirir, çünkü çoğu tüketici
reklam kabul etmeyi kabul eder, bu nedenle bir hizmet ararken aklınızda
bulundurmanız gereken bir şeydir.
Ayrıca, reklam ve spam ile ilgili federal yasalar olduğunu
unutmayın. Bütün kuralları tam olarak yerine getirmezseniz, Federal Ticaret
Komisyonu ile sorun yaşayabilirsiniz. E-posta reklamcılığının giriş ve
çıkışlarını anladığınızdan, hatta e-postanızı bile seçtiğinden emin olun veya
reklamlarınızı yürütmek için deneyimli, saygın bir şirket kiralayın.
Yorumlar
Yorum Gönder