CTI nedir?



Bilgisayarlar bu günlerde geleneksel olarak başka yollarla gerçekleştirilen daha fazla işlev gerçekleştiriyorlar. Bunun bir örneği bir telefon görüşmesi hayvan destek kredisiyapmak için bir bilgisayar kullanmaktır. Buna bilgisayar-telefon entegrasyonu veya CTI denir.
Bugünlerde çok fazla baskı alan CTI'nin bir ana formu VoIP veya İnternet Protokolü üzerinden Ses . Bu teknoloji bir internet bağlantısı ve telefon görüşmesi yapmak için bir bilgisayar kullanır. VoIP bir entegrasyon şeklidir, ancak hiçbir şekilde tek değildir.
CTI'nın daha geleneksel biçimlerinden biri, bir bilgisayar bir çağrı merkezi olarak hareket ettiği zamandır. Bilgisayarlar, insan operatörlerinin yerini alabilir, arayandan alıcıya çağrı yönlendirebilir. Ve sadece telefon görüşmeleri değil. Bu teknoloji, FAKS'lerin ve daha önce bahsedilen İnternet telefon görüşmelerinin iletilmesine ve alınmasına izin verir . Bir e-posta mesajının gönderilmesi, bir telefon görüşmesini taklit ettiğinden, bu e-postayı da içerir . CTI ayrıca arayan kimliği, çağrı yönlendirme, sesli posta ve telekonferans dahil olmak üzere bilgisayarsız telefonlarda geleneksel olarak bulunan özellikler sunar .
Teknik olarak, CTI, telefon görüşmelerini her adımda yöneten özel bir uygulama ile çalışır. Bu, doğal olarak, aranan numara, çağrı süresi, çağrı ücreti, vb. Dahil olmak üzere telefon araması verilerinin arşivlenmesini ve izlenmesini mümkün kılar. Kullanıcı ister ister ister istemez, bu veriler almak için var.
En basit haliyle, CTI bir kişiyi arayarak ve aramayı yönlendirmek için bir bilgisayar kullanan bir kişidir. Bu durumda, uygulama genellikle birinci şahıs kontrolü denir. Aramayı yapan kişi onun formunu ve işlevini kontrol eder ve alıcının, çağrıyı almak için bir CTI kosgeb iş kurma kredisiuygulaması veya cihazına sahip olması gerekmez.
CTI'nın en karmaşık şekli, günde yüzlerce, hatta binlerce hatta milyonlarca çağrıya cevap verebilen bir çağrı merkezidir. Çağrı merkezleri genellikle bu cihazları ve uygulamaları her yerde bulabilir, telefon verilerini takip edebilir, kolaylaştırabilir ve arşivleyebilir. Buna üçüncü taraf denetimi denir, yani çağrı yapan tarafın veya alıcı tarafın sürecin kontrolünü elinde bulundurmadığı, ancak kontrolün çağrı merkezinin elinde olduğu anlamına gelir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kullanıcı Alanı Nedir?

ROTC nedir?

Makine Dinleme Nedir?