CTI nedir?
Bilgisayarlar bu günlerde geleneksel olarak başka yollarla
gerçekleştirilen daha fazla işlev gerçekleştiriyorlar. Bunun bir örneği bir
telefon görüşmesi hayvan destek kredisiyapmak için
bir bilgisayar kullanmaktır. Buna bilgisayar-telefon entegrasyonu veya CTI
denir.
Bugünlerde çok fazla baskı alan CTI'nin bir ana formu VoIP
veya İnternet Protokolü üzerinden Ses . Bu teknoloji bir internet bağlantısı ve
telefon görüşmesi yapmak için bir bilgisayar kullanır. VoIP bir entegrasyon
şeklidir, ancak hiçbir şekilde tek değildir.
CTI'nın daha geleneksel biçimlerinden biri, bir bilgisayar
bir çağrı merkezi olarak hareket ettiği zamandır. Bilgisayarlar, insan
operatörlerinin yerini alabilir, arayandan alıcıya çağrı yönlendirebilir. Ve
sadece telefon görüşmeleri değil. Bu teknoloji, FAKS'lerin ve daha önce
bahsedilen İnternet telefon görüşmelerinin iletilmesine ve alınmasına izin
verir . Bir e-posta mesajının gönderilmesi, bir telefon görüşmesini taklit
ettiğinden, bu e-postayı da içerir . CTI ayrıca arayan kimliği, çağrı
yönlendirme, sesli posta ve telekonferans dahil olmak üzere bilgisayarsız
telefonlarda geleneksel olarak bulunan özellikler sunar .
Teknik olarak, CTI, telefon görüşmelerini her adımda yöneten
özel bir uygulama ile çalışır. Bu, doğal olarak, aranan numara, çağrı süresi,
çağrı ücreti, vb. Dahil olmak üzere telefon araması verilerinin arşivlenmesini
ve izlenmesini mümkün kılar. Kullanıcı ister ister ister istemez, bu veriler
almak için var.
En basit haliyle, CTI bir kişiyi arayarak ve aramayı
yönlendirmek için bir bilgisayar kullanan bir kişidir. Bu durumda, uygulama
genellikle birinci şahıs kontrolü denir. Aramayı yapan kişi onun formunu ve
işlevini kontrol eder ve alıcının, çağrıyı almak için bir CTI kosgeb iş kurma kredisiuygulaması veya
cihazına sahip olması gerekmez.
CTI'nın en karmaşık şekli, günde yüzlerce, hatta binlerce
hatta milyonlarca çağrıya cevap verebilen bir çağrı merkezidir. Çağrı
merkezleri genellikle bu cihazları ve uygulamaları her yerde bulabilir, telefon
verilerini takip edebilir, kolaylaştırabilir ve arşivleyebilir. Buna üçüncü
taraf denetimi denir, yani çağrı yapan tarafın veya alıcı tarafın sürecin
kontrolünü elinde bulundurmadığı, ancak kontrolün çağrı merkezinin elinde
olduğu anlamına gelir.
Yorumlar
Yorum Gönder